fbpx
Blog
07
01
2019

Rezolutii pentru 2019!

Sunt convins ca fiecare dintre noi are o lista fie ea si doar mentala, intitulata rezolutii pentru 2018!

Un studiu1 realizat in SUA anul trecut indica niste rezultate foarte interesante:

  • doar 9% din oameni considera ca si-au indeplinit rezolutia
  • aproximativ 48% din respondenti au avut succes de cateva ori
  • peste 42% din persoane esueaza in privinta rezolutiilor
  • peste 21% isi propun sa traiasca o viata mai sanatoasa si sa slabeasca
  • 12.3 au ca obiectiv dezvoltarea personala

Acest articol este pentru cei 91% care nu au reusit anul trecut sa isi indeplineasca rezultiile si voi prezenta 3 sfaturi de fitness ca sa reusesti in lista de rezolutii pentru 2018:

1. FII SMART cu privire la obiectivele tale

Mai jos ai un video mai vechi in care explic cum sa faci lucrul acesta

Pentru a rula acest video este necesar sa fii de acord cu cookie-urile YouTube. Prin acceptul tau, vei accesa continutul YouTube, un serviciu furnizat de o terta parte.

Vezi Politica de confidentialitate YouTube

Odata ce iti dai acceptul, optiunea ta va fi salvata si pagina se va reincarca.

 

2. Fii ECHILIBRAT

Unul din pricipalele motive pentru ca nu ti-ai atins obiectivul este ca nu ai reusit sa stabilesti un echilibru intre ceea ce iti doresti si restul aspectelor din viata ta. Daca scopul tau este sa slabesti, sa iti dezvolti tonusul muscular sau sa participi la competitie de alergare, atunci trebuie sa te asiguri ca ai un echilbru in viata ta care sa asigure reusita.

Sa luam exemplul slabitului – nu este nevoie de 5 antrenamente pe saptamana sau de nu stiu ce dieta „minune” ca tu sa slabesti. Daca vei face insa toate lucrurile astea te asigur ca intr-un timp relativ scurt te vei simti obosit, frustrat si vei renunta. De ce? Pentru ca nu ai fost echilibrat si ai uitat ca tu, ca om, ai nevoie de timp pentru prietenii tai, persoanele iubite din viata ta, familie, hobby-uri, dezvoltare personala si foarte important, TIMP DE REFACERE!

Tocmai de aceea, noi, am creat PROGRAME specifice ca sa te ajute in acest sens!

 

 3. PRIORITIZEAZA

Prea multi dintre noi incerca sa se descurce singuri si din diverse motive sunt dispusi sa incerce orice doar sa nu apelam la autor, chiar daca asta inseamna de cele mai multe ori sa esec in atingerea unui obiectiv sau in cazul fericit intarzierea unui proiect.

Am intalnit oameni care mi-au spus ca nu au resurse financiare pentru un antrenor. Paote sa fie acest lucru adevarat? Da! In majoritatea cazurilor, insa, am observat ca este mai degraba o problema de prioritati decat de lipsa de resurse.

Voi explica punctual:

  • bani cheltuiti pe an pe abonamentul de sala – aproximativ 1500 de ron
  • investitii echipament: casti wireless, incaltari sport cu ultimele tehnologii, manusi de firma, ceas fitness – aproximativ 3000 de ron
  • investitii suplimente: in jur de 200 de ron lunar
  • ore petrecute in sala – aproximativ 5 ore/saptamana

Printr-o alimentatie buna (suplimentele nu sunt neaparat necesare), cu ajutorul unui program si unui antrenor bun ( in absenta unor gadgeturi si tehnologii care nu aduc un aport important ) poti sa iti atingi obiectivul fara multe din cheltuielile de mai sus si intr-un timp considerabil mai scurt.

Tot ce trebuie facut este sa prioritizezi corect: e mai important smartwatch-ul care imi arata caloriile si ritmul de alergare SAU antrenorul care ma invata tehnica de alergare corecta si imi pregateste programul de antrenament?

 

Daca doresti sa ne cunoastem mai bine, te invit sa ne contactezi prin FACEBOOK, INSTAGRAM sau sectiunea CONTACT a site-ului nostru!

Pe curand!

 

 

Surse:
  1. https://www.statisticbrain.com/new-years-resolution-statistics/

Autor: Alexandru Cristian

Daca ti-a placut acest articol Fitness Designer, te invitam sa ne lasi un comentariu sau sa il dai mai departe!

Comentarii
0

Raspunde

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.